Dieta ketogeniczna- książka



 

Napisałam tę książkę na podstawie własnych doświadczeń.

Zaczęłam stosować dietę, która nie przynosiła mi oczekiwanych efektów, dlatego samodzielnie przeczytałam chyba wszystkie możliwe badania naukowe na temat diety ketogenicznej i wyciągając wnioski, oparłam na nich swój sposób odżywiania.

Gdzie można ją kupić:


https://www.amazon.com/dp/B0CHLFHG8C


Czego dowiesz się z tej książki:

Na czym polega dieta ketogeniczna.

Jakie są inne diety niskowęglowodanowe.

Jak działa dieta ketogeniczna.

Jak zacząć dietę ketogeniczną.

Co to są węglowodany.

Czym są węglowodany netto i brutto.

Ile węglowodanów spożywać w ciągu dnia.

Co to są białka i jaką odgrywają rolę podczas diety ketogenicznej.

Ile spożywać białek w ciągu dnia.

Co to są ketony.

Jakie tłuszcze spożywać a jakich unikać.

Jak planować posiłki.

Jakie suplementy diety powinny być uzupełniane.

Ile wody wypijać w ciągu dnia.

Skąd wiedzieć, że jest się w stanie ketozy.

Co zrobić, gdy waga nie spada.

Czy można pić alkohol podczas diety ketogenicznej.

Przykłady posiłków.

Przykładowe menu na adaptację do diety ketogenicznej.

Pamiętaj, że, zanim zaczniesz dietę, powinieneś poradzić się lekarza.

Komentarze

Popularne posty