Makaron z serem Mascarpone i kurczakiem





Okazyjnie kupiłam 2 serki w cenie jednego - oczywiście data przydatności miała się ku końcowi - ale miałam tego pełną świadomość, na jeden oczywiście miałam pomysł od razu - tiramisu ;)
Nad drugim miałam chęć poszukać czegoś ciekawego w internecie - ale na wieczku serka znalazłam przepis na to właśnie danie.Choć początkowo miałam wątpliwości wyszło przepyszne :)
Zastanawiałam się jak podać makaron żeby nie wyglądał jak......wiecie jak :P
I jak widać chęci miałam ale jednak po dodaniu sosu wszystko się zmieniło :
SKŁADNIKI: TROCHĘ ZMIENIONE POD MOJE PODNIEBIENIE :)

 odrobina reklamy :P
OPAKOWANIE SERKA MASCARPONE 250G
0,5KG PIERSI Z  INDYKA
MAKARON  PENNE
2 POMIDORY
1 MAŁA CEBULA
BAZYLIA
SŁODKI SOS CHILI
PIEPRZ CAYENNE
OLIWA DO SMAŻENIA
SOK Z CYTRYNY

WYKONANIE :
Ugotować makaron, indyka pokroić w kosteczkę osolić, popieprzyć i przysmażyć na rumiano

cebulkę posiekać w kosteczkę, przyrumienić na oleju, dodać pomidory bez skórki pokrojone na mniejsze cząstki- dusić ok 3-5 min.
Dodać serek Mascarpone, doprawić solą, pieprzem , sosem chilli i sokiem z cytryny .Na makaron ułożyć mięso i polać sosem a na środeczek listek bazylii - jak ktoś akurat ma pod ręką :)
smacznego !

Komentarze

Popularne posty